Sunsilk logo

Rexona

رِکسونا عرقگیر درجه یک جهان است که در میان مصرف کنندگان ایرانی به خوبی شناخته شده است و پیام ساده ای دارد: "دعوت به حرکت رو به جلو و احساسی سرزنده تر". هدف مراقبت و تازه نگهداشتن بدن با هر حرکت می باشد.

تردیدی نیست که با این مفهوم الهام بخش و جاه‌طلبانه ، قشر جوان مخاطب هدف ماست. جوانانی که در عصر دجیتال زاده شده و زندگی می کنند و تنها با چند کلیک به دنیایی از اطلاعات دسترسی پیدا می کنند. آنها عادت های رسانه ای، دریافت ها، برداشت ها و نیازهای خود را دارند؛ باهوش اند، و با رسانه‌ی جمعی و تکنولوژی به خوبی آشنایی دارند. از این رو، برای ایجاد یه رابطه‌ احساسی موفق با این مخاطبانِ هدف، درک افراد با ویژگی های جدید آنها ، نگرش ها و دیدگاه های آنها می باشد. رکسونا بر این بوده که بر اساس جدیدترین عادت های رسانه ای دیجیتال مخاطبان ایرانی ، یک برنامه‌ی دیجیتال راه اندازی نماید. بهترین فرصت، بازی های المپیک 2016 ریو بود که این برند برای فراهم کردن محتوایی که با علایق افراد نسبت به مهمترین رویداد قهرمانی جهان همخوانی داشت، برنامه ریزی کرد. برای اولین بار در ایران ، تمام پروژه در فضاهای دیجیتال مانند اینستاگرام و تلگرام همراه با محتوای زمانی واقعی که از رویداد تهیه می شدند، شروع به کار کرد.
هدف هم ایجاد روشی مدرن بود که تمام ایرانی ها بتوانند تنها با یک کلیک به تمام رخداد های المپیک دسترسی پیدا کنند. اطلاعات بر روی گوشی های هوشمند با هر گونه شبکه‌ی داده ای موجود بود. رکسونا نه تنها دسترسی به بازی های المپیک را فراهم می نمود، بلکه با انجام مصاحبه هایی با ورزشکاران المپیکی ایران توسط یک خبرنگار در ریو محتوای دیجیتالی اختصاصی برای پروژه تهیه می کرد که کاربران را با جو المپیک بیشتر درگیر می کرد. این پروژه در طول 22 روز انجام شد؛ 600 محتوای رسانه ای از جمله 15 مصاحبه‌ی ویدیویی اختصاصی (هرکدام 10 دقیقه) از قهرمانان المپیکی ایران در فضای اینستاگرام و تلگرام قرار گرفت که در کل 30 میلیون بازدید به همراه داشت

Back to top