Sunsilk logo

لوکس

لوکس یک برند جهانی‌ست که در سال ۱۹۲۵ به بازار آمد و تنوع محصولات آن شامل صابونهای جامد ، شامپو بدن، شامپو و نرم‌کننده‌هایی است که ستارگانی همچون الیزابت تیلور، ادری هپبورن، مرلین مونرو، آشواریا ری، کاترینا کیف و شگی از آن ها استفاده می کنند. لوکس در بیش از ۱۰۰ کشور در دسترس است

ما همه دوست داریم که ازمان مراقبت شود و علاوه بر احساس زیبایی کردن، زیبا نیز به نظر بیاییم.

لوکس، غوطه‌ور شدن در تشریفات زیبایی را جشن می‌گیرد.

همه چیزِ لوکس، از ظاهر تا باطن آن، از بسته بندی گرفته تا بوی آن، آغشته به عطری زنانه است. در واقع، از وقتی که در سال ۱۹۲۴ به عنوان اولین صابون زیبایی عمده در امریکا وارد بازار شد، موجی از  شکست قیمت صابون‌های اروپایی وارداتی را به وجود آورد. از آن به بعد، در زمینه‌های دیگری از جمله شامپو بدن، افزودنی‌های استحمام، شامپو و نرم‌کننده گسترش پیدا کرد. در کشورهای حوزه خلیج فارس، محصولات پاک کننده پوست لوکس، بیش از ۴۰ سال است که در قالب صابون جامد و مایع معرفی و عرضه می‌شود.

لوکس، زیبایی و زنانگی در قرن ۲۱ را در بر می‌گیرد.

هدف لوکس بودن سمبلی برای زنانگی مدرن است. از این روست که لوکس لذت زن بودن در زمان حال را جشن می‌گیرد. زن لوکس می‌خواهد دوست داشته ‌شود، تحسین شود و همزمان خود را به نحوی زنانه بیان کند.

نکات کلیدی:

اولین صابون آرایشی که در سال ۱۹۲۴ وارد بازار عمده شد

در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش می‌رسد

در صدر بازار کشورهای عرب، برزیل، هند، تایلند و افریقای جنوبی

Back to top