Sunsilk logo

کلوز آپ

برند "کِلوزآپ" خمیردندان ژله ای حاوی دهان‌شویه و سفیدکننده‌ی میکرو مایکرو برای اطمینان بخشی از تنفسی تازه و مانا و دندان هایی سفید می باشد که در سال 1967 راه اندازی گردید. کِلوزآپ برند اصلی بهداشت دهان و دندان جوانان مجموعه‌ی یونی‌لور است و یکی از اولین برندهایی ست که همراه با تصویری جوان پسند و باطراوت و دقیق که تا به امروز ارتباط خود را حفظ کرده، هدف آن در مقیاس جهانی ، در بحث مراقبت دهان و دندان، قشر جوانان بوده.

برند بی نظیر بهداشت دهان و دندان مخصوص موقعیت‌های نزدیک و بسته

برخلاف شرایط غیر واضح معمول و خمیردندان‌های نعنایی گذشته، “کلوزآپ” در سال 1967 بعنوان دهان‌شویه‌ی ژله ای قرمز رنگ با طعم معطر دارچین در خمیردندان شروع به فعالیت کرد. کلوزآپ بعنوان یک برند بی نظیر و شناخته شده توسعه یافت و با ویژگی اطمینان بخشی در موقعیت‌های رویا رو و نزدیک شخصی معروف شد.

این ایده‌ که خمیردندان کلوزآپ می تواند به مصرف کنندگان تنفسی تازه، دندان‌هایی سفید و متعاقبا اعتماد به نفس بیشتری ببخشد، جذبه ای دائمی برای آن‌ها بوجود آورد. پس از گذشت سال‌ها، کلوزآپ تغییرات کوچکی داشته است؛ از خمیردندان سبز رنگ با رایحه‌ی نعناع تا ژل شفاف مطابق با آخرین متد.

آمارهای کلیدی

اولین خمیردندان در ایالات متحده که دهان‌شویه و خمیردندان را در یک فرمول ترکیب کرد.

اولین خمیردندان ژله ای در جهان.

فلوراید به کار رفته در کلوزآپ که مونوفلوروفسفات نامیده می‌شود، ساختار کلی دندان‌ها را در برابر پوسیدگی مقاوم تر می‌کند. همچنین دندان‌ها را قوی‌تر کرده که هدف از آن بازسازی پوسیدگی اولیه پیش از آن که دیده شود، می‌باشد.

کلوزآپ برند شماره دو در جی سی سی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس می‌باشد.

Back to top