Sunsilk logo

اکس

همگام با استراتژی جهانی، سالانه بطور منظم، ایده ها و محصولات جدید اکس در ایران نیز وارد بازار می‌شوند. برای به مشارکت گرفتن پسران ایرانی، ما از انواع مختلف ابزارهای بازاریابی و و ارتباطات بهره گرفته‌ایم

 

اکس میکس یک ابزار دیجیتالی موزیک است که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، و به مردم این امکان را می‌دهد که میکسی از موسیقی مورد علاقه  خود بسازند و آن را به صدای اسپری اکس اضافه کنند.

بعد از آن در سال ۲۰۱۳، اکس آپولو با یک کمپین آنلاین شروع شد که توسط روش تاثیرگذار بازاریابی گوریلا پشتیبانی میشد: فضانوردی از آکادمی فضایی اکس در تهران. فضانورد در دو بازی دربی مهم حضور داشت و با توجه به این که در تلویزیون هم نمایش داده شد، استاندارد های روابط عمومی را بالا برد.

در سال ۲۰۱۴،  اکس دارک و گلد تمپتیشن به همراه بازی موبایلی به بازار آمدند تا پسران را با برند درگیر کنند.

برند اکس مشهور به داشتن کمپین‌های جنجالی و رده بالا است، اما در سال۲۰۱۵ اکس تغییر چهره بزرگی داشت: اکس بلک از پسران خواست تا ساده باشند و مهم تر از همه خودشان باشند. برای منتقل کردن این پیام جدید به جوانان، و برای پشتیبانی از موزیک پاپ ایران، از سیروان خسروی دعوت کردیم تا به عنوان  سفیر برند اولین کنسرت  آنپلاگ  را در ایران برگزار کند. اکس هم به سیروان خسروی کمک کرد تا این کنسرت فوق‌العاده را اجرا کند و هم موجب شد طرافداران  تجربه جدیدی در صحنه‌های موسیقی ایران داشته باشند.

پس از موفقیت اکس بلک، هنگامیکه اکس بلک نایت در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد، ما همکاری خود را با سیروان خسروی ادامه دادیم. بعد از برقراری ارتباطی موفق با هواداران سیروان خسروی، وقت آن بود که مخاطب بزرگتری از طرفداران موزیک را با مظمون “شب فراموش‌ نشدنی” درگیر کنیم. ما می‌خواستیم ارتباطمان را با صحنه‌های موزیک ایرانی حفظ کنیم، بنابراین از ۳ دی‌جی معروف ایرانی  خواستیم تا  ریمیکسی از آهنگ معروف “بازم  بتاب” سیروان بسازند. هواداران می توانستند موزیک مورد علاقه خود را با اندکی تغییر بشنوند و از کنسرت دیگری با کمک اکس لذت ببرند.

Back to top