نگرش ما

هدف ما ساده و در عین حال روشن است و آن ترویج یا همگانی کردن حیات پایدار است. ما معتقدیم که این هدف بهترین روش دراز مدت برای توسعۀ تجارت ماست.

مسیری روشن

روشن بودن هدف ما و تخصص عملیاتی ما در سراسر الگوی کاری ما کمک به تحقق نگرش مان نسبت به تسریع توسعۀ شرکت، همراه با کاهش تأثیر زیست محیطی و افزایش تأثیر اجتماعی مثبت می کند.

این هدف در «برنامۀ حیات پایدار یونیلیور» تصریح شده است.

ما با استفاده از تخصص های چند ملیتی و تلفیق آن با آشنایی عمیق شرکت در مورد فرهنگ های متنوع محلّی، همواره محصولات متنوعی تولید می کنیم که متناسب با انواع و اقسام مصرف کننده باشد.  همچنین روابط مستحکم خود را با بازارهای نوظهور که معتقدیم برای رشد آتی ما حائز اهمیت اند تقویت می کنیم.

وبا گسترش دامنۀ خود در سراسر جهان و برانگیختن مردم به اقدامات کوچک و روزمره، معتقدیم که می توانیم کمک به وجه تفاوتی عمده در نظر جهانیان کنیم.

پل پلمن، مدیر عامل یونیلیور، می گوید «ما  نمی توانیم چشم بر چالش هایی که جهان با آنها روبروست ببندیم. شرکت باید سهم مشخص ومثبتی در مواجهه با آنها داشته باشد. من یقین دارم که در این صورت می توانیم جهانی برابر و پایدارتر برای همگان بسازیم.»

«ولی تحقق این امر مستلزم تغییر است. «برنامۀ پایداری یونیلیور» برای رسیدن به رشد پایدار طراحی شده است.»

اولویت‌ها و اصول ما

یونیلیور متعهد به حمایت از قابلیت پایداری و تأمین محصولات مورد نیاز برای مصرف کنندگان سراسر جهان برای برخورداری از ظاهر خوش، احساس خوش و بهره مندی بیشتر از زندگی است.

پنج اولویت اصلی، زیر بنای کارهای تبلیغاتی ما در خصوص برندهای شرکت است. نمونه هایی که نام می بریم نشان می دهد که چگونه برندهای مختلف ما این اصول را به کار می بندند.

آینده‌ای بهتر برای کودکان

  • برندهای بهداشتی دهان و دندان یعنی سیگنال و کلوزآپ، کودکان را تشویق می کنند که برای داشتن دندان های سالم، دندان خود را روز و شب مسواک کنند.  همچنین با کمیتۀ جهانی دندان، اف دی آی، در زمینۀ حمایت از برنامه های بهداشتی دهان و دندان همکاری مشترک داریم.
  • برند هایی نظیر اومو و پرسیل مادران وپدران را به این فلسفۀ غیر متعارف معتقد کرده است که «گِل و خاک چیز خوبی است»؛ که کودکان یاد می گیرند که لکه های ناشی از گِل و لای وگیاهان به آسانی با استفادۀ از محصولات شویندۀ مؤثر از بین می روند.
  • یونیلیور یا «برنامۀ جهانی غذا» نیز همکاری دارد و طرح مبتکرانۀ «همه با هم برای نشاط کودکان» را به مرحلۀ اجرا گذاشت تا همۀ کودکان فقیر برخی از کشورهای جهان نیز از تخصص ها در زمینۀ تغذیه از آن بهره ند شوند.

آینده‌ای سالم‌تر

  • از نظر علمی ثابت شده است که روغن های گیاهی فلورا/بکل یونیلیور، در کاهش میزان کلسترول خون مؤثر بوده است.
  • طرح «وازلین» مبتکر «بنیاد مراقبت از پوست وازلین» بوده است که کار آن تحقیق در بارۀ شرایط پوست وحمایت از کسانی است که تحت تأثیر آن شرایط هستند.
  • در 2017 «لایف بوی» با مشارکت «جاوی» و «اتفاق برای واکسن» برنامه ای برای حمایت از کودکان زیر پنج سال در برابر بیماری های کودکی ومرگ زودرس با ترغیب کودکان به شستشوی دست با صابون و ایمن سازی که دو سیاست از مؤثرترین سیاست های بقای کودک است را به اجرا گذاشت.  هدف این همکاری بهبود و نجات زندگی بسیاری از جوانان هندی است.

آینده‌ای مطمئن‌تر

  • در کارزار «داو برای زیبایی واقعی» از زنان معمولی به جای مانکن در برنامه های تبلیغاتی استفاده می کنیم.  به علاوه این که از محلّ «بودجۀ اعتماد به نفس» داو، میلیون ها جوان آموزش می بینند و تشویق می شوند.
  • برند مراقبت و سلامت موی «سان سیلک» با همکاری برخی از برترین متخصصان جهانی در زمینۀ مو به فرمول های مشترکی برای درمان شکلاتی نظیر ریزش مو، موی فردار، سستی ریشۀ مو و فرخوردگی مفرط پیدا کنند.
  • خمیر دندان «کلوزآپ» راه حلّ مناسبی برای مراقبت از دهان و دندان مصرف کننده در بازار های در حال توسعه است که با استفاده از آن می توانند با اطمینان بیشتری سلامت دندان ها را حفظ کنند.

آینده ای بهتر برای سیارۀ زمین

  • هدف ما توسعۀ تجارت است ولی همراه با کاستن از تأثیرات زیست محیطی و تعقیب این هدف در طول زنجیرۀ عرضۀ هر یک از برند های یونیلیور.
  • برندهای مخصوص شویندگی شامل «سرف»، «اومو»، «پرسیل»، و «کامفورت» «برنامۀ سیارۀ پاک تر» را به اتفاق یکدیگر اجرا می کنند که هدف آن تشویق مصرف کننده و تغییر عادات شستشو از نظر کم کردن مصرف آب و انرژی است.
  • برند چای لیپتون حامی طرح های مدیریت پایدار جنگل ها در آفریقاست.

آینده‌ای بهتر برای کشاورزی و کشاورزان

  • بسیاری از برندهای ما شامل مواد اولیه ای هستند که از نظر ضوابط اخلاقی و قابلیت پایداری معتبرند و هر کدام به اشتباه به ثبت رسیده اند.
  •  از جملۀ این برندها یکی چای لیپتون است که اعتبار آن از طرف «ائتلاف جنگل های بارانی» تأیید شده است و دیگری بستنی «بن و جری» که شامل وانیل و بادام «تجارت منصفانه» در طعم های مختلف می شود.
  • حدود نیمی از مواد اولیۀ خام ما از اراضی کشاورزی و جنگلی تأمین می شود و حاصل آن قابلیت پایداری صد در صد محصولات اصلی این شرکت است.

 

Back to top