آشنایی با یونیلیور

روزانه 2 میلیارد نفر از محصولات یونیلیور استفاده می کنند. تا ظاهری بهتر و تصوری خوش تر از خود و لذت بیشتری از زندگی داشته باشند. یونیلیور با 400 برند تولیدی که 190 کشور جهان خریدار آن هستند، این فرصت بی نظیر را دارد که مصرف کنندگان محصولاتش هم بتوانند قابلیت پایداری را امری مستمرّ و عادی از زندگی خود کنند و آینده ای روشن تر بسازند.

 

 

همگانی کردن حیات پایدار

وجود محصولات درجۀ یک از مجموع 400 کالای تجاری ما، یونیلیور را از جایگاهی منحصر به فرد در زندگی مردم سراسر جهان برخوردار می سازد. زمانی که مصرف کننده دست به انتخاب محصول غذایی به قدر کافی مغذّی یا بستنی فاقد غلظت، صابون مناسب ضدّ میکروب، شامپوهای عالی یا محصولات بهداشتی روزانۀ خانگی می زند، به احتمال زیاد محصولی که برمی گزیند یکی از همان تولیدات ماست. از هر ده خانوار سراسر جهان، هفت خانوار دست کم یکی از محصولات یونیلیور را مصرف می کنند و محصولات درجۀ یک خانگی ما در سراسر جهان شامل لیپتون، کنور، داو، اکس، هلمن، و اومو است.

تلاش ما در مورد هر یک از محصولاتمان، هر کجا که خریدارش باشند، حصول اطمینان به این است که آن محصول چه نقشی در کمک کردن به ما برای رسیدن به هدفمان در مقام یک شرکت تجاری دارد یعنی همگانی کردن حیات پایدار

برنامۀ تجارت پایدار

هدف ما توسعۀ تجاری است.  ولی خوب می دانیم که رشد و توسعه به زیان مردم یا محیط زیست هم غیر قابل قبول است و هم از نظر تجاری غیر پایدار.  رشد پایدار یگانه الگوی قابل قبول از نظر شرکت ماست.

«طرح حیات پایدار یونیلیور» کانون اصلی الگوی تجاری ماست.  در این طرح نشان می دهیم که چگونه با توجه به کاهش تأثیرات سوء زیست محیطی و افزایش تأثیرات اجتماعی مثبت، دست به رشد تجاری خود می زنیم.

در طرح حیات پایدار سه هدف عمده را دنبال می کنیم:
•  کمک به بیش از یک میلیارد نفر برای بهبود بهداشت و سلامت آنها.
• به نیمه رساندن تأثیرات سوء زیست محیطی محصولاتمان.
• تأمین صد در صد پایداری مواد خام کشاورزی خود و بالا بردن سطح معیشت مردم در سراسر زنجیرۀ ارزشی شرکت.

همکاری با دیگران برای ساختن آینده ای روشن

ما می دانیم که محصولاتمان باید نه تنها در کارخانه هایمان بلکه در هر مرحله از چرخۀ حیاتی خود پایدار باشند.  این امر مستلزم همکاری با دیگران، از جمله با منافع تأمین مواد، مصرف کننگان، سازمان های غیر دولتی و سایر مؤسسات تجاری برای کمک به ایجاد تغییرات عمده ای که لازمۀ روبرو شدن با بزرگترین چالش های موجود در مقابل جهان ماست.

آمار و ارقام شرکت

  • مبلغ 7/52 میلیارد یورو سود در سال 2016
  • 57 در صد تجارتمان در بازارهای نوظهور
  • 13 در صد از محصولات تجاری ما سالانه یک میلیارد یورو به فروش می رسد
  • یونیلیور 168000 کارمند دارد
  • 45 در صد مدیران ما زن هستند
  • تا سال 2016، بالغ بر 600 پایگاه یونیلیوری، مواد زائد غیر خطرناک خود را به گورستان دفن زباله ارسال می کنند
  • کارفرمای اول «کالاهای زود مصرف» به انتخاب دانشجویان دانشگاه های مورد بررسی ما در 34 کشور
  • در 2016، محصولات پایدار از نظر حیاتی ما 40 در صد سریع تر از دیگر محصولات تجاری ما افزایش داشتند

 

 

Back to top